سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

۰

آموزش ثبت نام در ایرنیک

آموزش ثبت نام در ایرنیک

۰

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

۰

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

۰

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

۰

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

۰

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

۰

تلگرام طلایی بدون فیلتر

تلگرام طلایی بدون فیلتر

۰

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

۱

اعتماد درگاه

اعتماد درگاه

۰

آنتی ویروس 8 Eset smart ssecurity

Eset smart security کاملترین نسخه آنتی ویروس شرکت Eset می باشد که شامل فایروال داخلی و همچنین محافظت در برابر ویروس های اینترنتی می باشد
( این آنتی ویروس در واقع نسخه جدید و کامل شده Nod 32 می باشد که علاوه  بر داشتن امکانات Nod 32 ، یکسری امکانات جدید نیز به آن اضافه شده است )



ویژگی های این آنتی ویروس :
حذف خودکار ویروس بوسیله آنتی ویروس
آپدیت آسان و راحت در کمترین زمان (آفلاین و آنلاین) 
جلوگیری از ورود ویروس از طریق های مختلف مثل فلش، یا اینترنت (در هنگام استفاده از مرورگر) و ایمیل و ...
سرعت بالا در پیدا کردن ویروس و تروجان ها

توجه : نسخه 8 آخرین نسخه آنتی ویروس شرکت Eset می باشد که می توانید بصورت رایگان و آفلاین آن را آپدیت کنید در غیر اینصورت در نسخه های بالاتر نیاز به خرید یوزر و پسورد برای آپدیت آن دارید، پس پیشنهاد ما استفاده از همین نسخه می باشد که آپدیت آفلاین آن در رایانه فردا بطور رایگان قرار گرفته است.



بخش دانلود : 

آموزش نصب Eset Smart Security 

سوالات متداول : 
سوال 1 : چگونه با این برنامه ویروس کشی کنم؟
پاسخ 1 : نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و بعد از نصب به صورت خودکار برنامه هر ویروس را که در کامپیوتر شما باشد را شناسایی می کند و بصورت خودکار حذف می نماید(البته بطور دستی نیز می توانید ویروس کشی کنید که آموزش آن در رایانه فردا قرار می گیرد)

سوال 2 : چرا باید آنتی ویروس را آپدیت کنم؟
پاسخ 2 : به علت اینکه هر روز ویروس های جدید ساخته می شود و اگر آن را آپدیت نکنید، آنتی ویروس قدرت تشخیص ویروس های جدید را ندارد و نمی تواند آن ها را از کامپیوتر شما پاک کند.

سوال 3 : چگونه آن را آپدیت کنم؟ 
پاسخ 3 : آپدیت تمام نسخه های آن با یوزر و پسورد امکان پذیر است ولی باید یوزر و پسورد بخرید!
اما امکان آپدیت رایگان آن بصورت آفلاین در نسخه های 3 تا 8 امکان پذیر است.

سوال 4 : آپدیت آفلاین را فقط یک بار باید انجام دهم؟
پاسخ 4 : خیر. تقریبا هر ماه یا هر دو ماه باید انجام دهید. شما می توانید هر ماه یا هر دو ماه به وبسایت ما مراجعه کنید و آخرین آپدیت آفلاین را بصورت رایگان به همراه آموزش استفاده از آن، را دریافت کنید.

اگر سوال دیگری دارید در قسمت نظرات بیان فرمایید تا پاسخ داده شود.
alireza bagheri
۰
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

amir

سلام وقت بخیر من لایسنس اسمارت سکوریتی 8 رو خریداری کردم میخواستم  بدونم افلاین هم آپدیت میشه چون هروقت که سیستم رو راه اندازی میکنم باید به ایترنت وصل بشم و یوزرنیم و پسورد رو وارد کنم و آپدیتش کنم یعنی هرروز باید اینکارو بکنم راهنمایی کنید ممنون

۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
amir

سلام وقت بخیر من لایسنس اسمارت سکوریتی 8 رو خریداری کردم میخواستم  بدونم افلاین هم آپدیت میشه چون هروقت که سیستم رو راه اندازی میکنم باید به ایترنت وصل بشم و یوزرنیم و پسورد رو وارد کنم و آپدیتش کنم یعنی هرروز باید اینکارو بکنم راهنمایی کنید ممنون

سلام بله لایسنس ها آنلاین هستند و باید به اینترنت وصل باشن 
برای آپدیت آفلاین نیاز به خرید لایسنس نیست بلکه میشه از اینترنت هم دانلود کرد 
ولی لایسنس آنلاین چون بروزتره، بهتره 
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰