سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

۰

آموزش ثبت نام در ایرنیک

آموزش ثبت نام در ایرنیک

۰

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

۰

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

۰

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

۰

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

۰

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

۰

تلگرام طلایی بدون فیلتر

تلگرام طلایی بدون فیلتر

۰

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

۱

اعتماد درگاه

اعتماد درگاه

۰

آموزش کسب درآمد از وبلاگ یا وبسایت 1

عده ای از دوستانی که وبلاگ یا وبسایت دارند ، دقیقا نمی دانند چه روشی برای کسب درآمد از وبلاگ خود را انتخاب کنند 

ما در این آموزش به یکی از روش های بسیار مناسب برای کسب درآمد از وبلاگ یا وبسایت خودمان می پردازیم 

همان طور که در تصویر زیر می بینید ما تا الان 987 هزار تومان از این سایت برداشت کردیم 

نمایش آنلاین آموزش:

   
دانلود آموزش با لینک مستقیم
 
سایتی که ما موزیک روی آن آپلود کردیم حذف شده اگر سایتی می شناسید که لینک مستقیم برای آپلود می دهد در قسمت نظرات بیان کنید تا همه استفاده کنند ولی خب ما داریم از پارس اسپیس استفاده می کنیم که ماهانه برای آن اشتراک می دهیم که با توجه به قیمت پایین اشتراک آن پیشنهاد خودمان هم پارس اسپیس است 
سایت پارس اسپیس : 
 
پارسااسپیس  
 
سایت 2ad (کوتاه کننده لینک)
برای ثبت نام در سایت و کسب درآمد روی عکس زیر کلیک کنید
 

 
اگر آموزش برای شما کاربرد داشت لطفا پست را لایک کنید و
اگر نظر یا سوالی دارید در قسمت نظرات بیان فرمایید تا در حداقل زمان به آن پاسخ داده شود.
alireza bagheri
۲
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

عرفان کرمعلی

ببخشین میشه توضیح بدید که چطور یک ویدیو رو تو بلاگ فا بزایم
۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
عرفان کرمعلی
ببخشین میشه توضیح بدید که چطور یک ویدیو رو تو بلاگ فا بزایم
سلام آموزش اون رو به زودی در وبسایت قرار می دهم
۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

عرفان کرمعلی

ببخشید من لینک کوتاه شده رو بلاگ فا اجازه نمیده مینویسه درج لینک ممنوع میباشد نمیتونم تو \ستام بزارم
۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
عرفان کرمعلی
ببخشید من لینک کوتاه شده رو بلاگ فا اجازه نمیده مینویسه درج لینک ممنوع میباشد نمیتونم تو \ستام بزارم
سلام حتما استفاده از لینک های کوتاه شده این وبسایت رو ممنوع کرده و کاری نمیشه کرد 
اگر میتونی وبلاگت رو به بیان انتقال بده 
بیان قابلیت انتقال بلاگفا به بیان رو داره 

۶ ارديبهشت ۱۳۹۹

محمد مهدی واحدی

به نظرت این بهتره یا opizo
؟
۱۷ خرداد ۱۳۹۹
محمد مهدی واحدی
به نظرت این بهتره یا opizo
؟
سلام راستش اگر بخوام از تجربه کاری خودم با 2ad بگم 
باید بگم که راضی هستم و همین طور پرداخت به موقعی داره 
امکانات خیلی خوبی هم داره مثلا میشه با ربات تلگرام مقدار پولی که بدست آوردی رو چک کنی
انتخاب با خودته 
موفق و پیروز
۱۷ خرداد ۱۳۹۹

محمد مهدی واحدی

ریسک نمی کنم همینو انتخاب می کنم.
۱۷ خرداد ۱۳۹۹
محمد مهدی واحدی
ریسک نمی کنم همینو انتخاب می کنم.
آره انتخاب خوبیه از لینکی که توی تبلیغات هست وارد شو
اگه سوالی دیگه داشتی حتما مطرح کن
آرزوی موفقیت دارم برات

۱۷ خرداد ۱۳۹۹

فراز

با سلام دوست عزیز این سایتی گفتی از سایت ویکس هم پشتیبانی میکنه
۲۹ خرداد ۱۳۹۹
فراز
با سلام دوست عزیز این سایتی گفتی از سایت ویکس هم پشتیبانی میکنه
سلام من از ویکس استفاده نمی کنم ولی نمی دونم که قبول می کنند یا خیر 
بهتره از پشتیبانی خودشان سوال فرمایید
موفق و پیروز
۲۹ خرداد ۱۳۹۹

فرزاد مرشدلو

سلام ببخشید اگه برنامه بیشتر از 100 داشته باشیم چطور آپلود کنیم؟
۵ تیر ۱۳۹۹
فرزاد مرشدلو
سلام ببخشید اگه برنامه بیشتر از 100 داشته باشیم چطور آپلود کنیم؟
سلام شما می تونید در بیان این کار رو انجام بدید ولی باید امکانات اختیاری بخرید 
و همین طور می توانید از فضاهای غیر رایگان استفاده کنید مثلا خودم از پارس اسپیس استفاده می کنم
ولی اگر دنبال لینک مستقیم نیستید و مشکلی با لینک غیر مستقیم ندارید http://www.picofile.com خوبه براتون و همین طور رایگانه
موفق و پیروز
۵ تیر ۱۳۹۹

ناشناس

ببخشید وقتی در بلاگفا ویدیو میزاریم ویدیو از قالب میزنه بیرون باید چیکار کنیم؟ کوچک هم نمیشه<
۱۲ تیر ۱۳۹۹
ناشناس
ببخشید وقتی در بلاگفا ویدیو میزاریم ویدیو از قالب میزنه بیرون باید چیکار کنیم؟ کوچک هم نمیشه<
سلام 
در کد  "95%"=width رو پیدا کن و به جای 95% بزار 300px
که عدد 300 رو می تونی کمتر هم بزنی
موفق و پیروز
۱۲ تیر ۱۳۹۹

nstrn

سلام با عکس میشه لینک کو.تاه کنم و درامد هم میشه

۴ اسفند ۱۳۹۹
nstrn

سلام با عکس میشه لینک کو.تاه کنم و درامد هم میشه

سلام منظورتون رو کامل برسونید

۴ اسفند ۱۳۹۹

مبین مقسمی

سلام وقت بخیر 
 خسته نباشید من واسه اپلود از سایت picofile استفاده میکنم و 20 گیگابایت فضای ذخیره سازی رایگان میده 
آدرس سایت :www.picofile.com

۲۳ اسفند ۱۳۹۹

Hadisehmirzaee

وقتی لینک رو کوتاه کردیم و ثبتشم کردیم بعدش چجوری بریم ببینیم چندتا بازدید خورده؟از کجا؟

۶ آبان ۱۴۰۰
Hadisehmirzaee

وقتی لینک رو کوتاه کردیم و ثبتشم کردیم بعدش چجوری بریم ببینیم چندتا بازدید خورده؟از کجا؟

سلام باید وارد اکانت خودتون در 2ad بشید و از قسمت سمت راست : همه لینک ها را کلیک کنید و سپس لینک مورد نظر را سرچ کنید 
زیر آن تعداد نمایش آن قرار داده شده است
۶ آبان ۱۴۰۰