سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

۰

آموزش ثبت نام در ایرنیک

آموزش ثبت نام در ایرنیک

۰

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

۰

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

۰

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

۰

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

۰

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

۰

تلگرام طلایی بدون فیلتر

تلگرام طلایی بدون فیلتر

۰

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

۱

اعتماد درگاه

اعتماد درگاه

۰

ازبین بردن ویروس (ویروس کشی) با آنتی ویروس رایگان پاندا

مشکل اکثر آنتی ویروس های امروزی خرید کرک یا یوزر و پس ورد آن هاست که آنتی ویروس پاندا چنین مشکلی ندارد

این آنتی ویروس سبک می باشد و کاملا قوی

آنتی ویروسی که کاملا  رایگان است و نیازی به کرک یا یوزر و پسورد ندارد 

در این آموزش از نصب تا ویروس کشی کامپیوتر و فلش و همچنین خدمات برنامه را یاد می دهیم

آپلود عکس

نمایش آنلاین آموزش :

دانلود ویدیو با لینک مستقیم

دانلود آنتی ویروس پاندا
 (بعد از ورود به صفحه روی من ربات نیستم کلیک کنید و بعد از چند ثانیه روی ایجاد لینک بزنید و سپس روی لینک ایجاد شده کلیک کنید تا دانلود شود)
درصورت داشتن سوال، در قسمت نظرات بیان کنید.
alireza bagheri
۰
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

مینا

سلام آموزش خوبی بود ولی یک سوال؟
فرقش با نود 32 چیه؟
سپاس گذارم اگر پاسخ بدید.
۱۲ دی ۱۳۹۸
مینا
سلام آموزش خوبی بود ولی یک سوال؟
فرقش با نود 32 چیه؟
سپاس گذارم اگر پاسخ بدید.
سلام مرسی
خب در واقع دو برنامه با امکانات متفاوت هستند، که صد البته نود 32 و نسخه پیشرفته تر اون smart security امکانات بیشتری دارند
ولی ما بیشتر با هدف، ویروس کشی از اون ها استفاده می کنیم که همه ی اون ها، کار ما رو انجام می دهند.

۱۲ دی ۱۳۹۸

علی رضایی

سلام . من وقتی وارد سایت رایانه فردا می شم فقط عکس و فیلم برام میاره هیچ لینک یا گزینه ی من رباط نیستم برام نمیاره باید چیکار کنم؟
ممنون می شم بهم بگید

۷ بهمن ۱۳۹۹
علی رضایی

سلام . من وقتی وارد سایت رایانه فردا می شم فقط عکس و فیلم برام میاره هیچ لینک یا گزینه ی من رباط نیستم برام نمیاره باید چیکار کنم؟
ممنون می شم بهم بگید

سلام با مرورگر دیگری وارد سایت شوید مثلا اگر کروم استفاده می کینید این بار از موزیلا استفاده کنید و بالعکس
۷ بهمن ۱۳۹۹

علی رضایی

من رفتم ولی برام نمیاره

میشه لینکش رو برام بفرستین؟

ممنون میشم

۷ بهمن ۱۳۹۹
علی رضایی

من رفتم ولی برام نمیاره

میشه لینکش رو برام بفرستین؟

ممنون میشم

 سلام 
شما که هیچ ایمیلی وارد نکردید ؟!
لطفا ایمیل خودتون رو برای دریافت لینک وارد کنید
۷ بهمن ۱۳۹۹

علی رضایی

ایمیل رو وارد کردم لطفا لینک رو برام بفرستید

۷ بهمن ۱۳۹۹
علی رضایی

ایمیل رو وارد کردم لطفا لینک رو برام بفرستید

سلام ایمیل شما اشتباه هست لطفا دوباره بفرستید
۷ بهمن ۱۳۹۹

علی رضایی

سلام

بازیابیش کردم 

لطفا ببینید درست شد؟

۸ بهمن ۱۳۹۹
علی رضایی

سلام

بازیابیش کردم 

لطفا ببینید درست شد؟

ارسال شد
۸ بهمن ۱۳۹۹

علی رضایی

سلام . وقتتون بخیر

برای من چیزی نیومده

اگه امکانش هست لینک رو لطفا دوباره برام بفرستید

۱۲ بهمن ۱۳۹۹
علی رضایی

سلام . وقتتون بخیر

برای من چیزی نیومده

اگه امکانش هست لینک رو لطفا دوباره برام بفرستید

سلام ارسال شد
۱۲ بهمن ۱۳۹۹

FATEME

میشه لینکو بفرستین 

۱۲ بهمن ۱۳۹۹
FATEME

میشه لینکو بفرستین 

لطفا ایمیل خود را وارد کنید
۱۳ بهمن ۱۳۹۹

علی رضایی

سپاسگزارم

۱۲ بهمن ۱۳۹۹

علی رضایی

سلام 

برای من یک لینک تلگرام اومد و تلگرام رو نصب کردم

الان باید چیکار کنم؟

۱۲ بهمن ۱۳۹۹
علی رضایی

سلام 

برای من یک لینک تلگرام اومد و تلگرام رو نصب کردم

الان باید چیکار کنم؟

سلام هیچ کاری نیاز نیست 
تلگرام بدون فیلتر می باشد
۱۳ بهمن ۱۳۹۹