سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

سفارش طراحی سایت با قیمت مناسب

۰

آموزش ثبت نام در ایرنیک

آموزش ثبت نام در ایرنیک

۰

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

آموزش رایگان طراحی سایت قسمت اول

۰

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

برگشنت دوباره ( اینبار با آموزش های درآمد زا )

۰

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

فیلترشکن پرسرعت برای پاپجی با پینگ عالی (فیلترشکن مود شده 1.1.1.1 )

۰

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

دانلود وی پی ان آیپی ثابت برای ترید ، بازی و وب گردی - کاملا رایگان و پرسرعت (فیلتر شکن آپی ثابت)

۰

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

دانلود ویندوز 11 بطور رایگان به همراه کرک (فعال ساز)

۰

تلگرام طلایی بدون فیلتر

تلگرام طلایی بدون فیلتر

۰

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

نحوهی دانلود چندین لینک بطور همزمان با دانلود منیجر

۱

اعتماد درگاه

اعتماد درگاه

۰

آموزش قرار دادن فیلم آنلاین در وبلاگ بیان

در آموزش به نحوهی قرار دادن فیلم آنلاین در بیان می پردازیم

 

نمایش آنلاین آموزش:

   
دانلود آموزش با لینک مستقیم با حجم 21MB
اگر ویرایش گر شما شکل زیر می باشد برای قرار دادن کد باید روی منبع کلیک کنید (ما در آموزش بالا ویرایش گر ما فرق می کرد)
 
 
 
 
کد : 
 
 
سایت آپلود عکس : https://8pic.ir
 
اگر از آموزش لذت بردید، پست را لایک کنید
اگر نظر یا سوالی دارید در قسمت نظرات بیان فرمایید تا در حداقل زمان به آن پاسخ داده شود.
alireza bagheri
۵
ارسال نظر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">

واو. پ

سلام
وقت بخیر
خیلی خیلی ممنون بابت این آموزش. من خیلی دنبالش بودم و به لطف شما پیداش کردم؛چون ویدیوها در بلاگ بیان در سایز کوچک بارگذاری میشن حتی وقتی سایزش رو دستکاری می کنی هم فرقی نمی کنه، اما به روش آموزش شما موفق شدم هم در سایز بزرگتر و هم با کیفیت آپلود کنم
اما یه مشکلی دارم. اینکه وقتی ویدیوها رو در صندوق بیان یا جای دیگه آپلود می کنم زیرنویس اونها نمایش داده نمیشه و حذف میشه در حالی که فایل اصلی در سیستم خودم زیرنویس چسبیده داره
ممنون میشم برای رفع این مشکل راهنمایی کنید
باز هم خیلی ممنون بابت آموزش
موفق باشید
۱۸ دی ۱۳۹۹
واو. پ
سلام
وقت بخیر
خیلی خیلی ممنون بابت این آموزش. من خیلی دنبالش بودم و به لطف شما پیداش کردم؛چون ویدیوها در بلاگ بیان در سایز کوچک بارگذاری میشن حتی وقتی سایزش رو دستکاری می کنی هم فرقی نمی کنه، اما به روش آموزش شما موفق شدم هم در سایز بزرگتر و هم با کیفیت آپلود کنم
اما یه مشکلی دارم. اینکه وقتی ویدیوها رو در صندوق بیان یا جای دیگه آپلود می کنم زیرنویس اونها نمایش داده نمیشه و حذف میشه در حالی که فایل اصلی در سیستم خودم زیرنویس چسبیده داره
ممنون میشم برای رفع این مشکل راهنمایی کنید
باز هم خیلی ممنون بابت آموزش
موفق باشید
سلام 
وقت شما هم به خیر 
خواهش می کنم 
با این آموزش زیرنویس خودتون رو به فیلم بچسباید و نتیجه رو دوباره آپلود کنید (قرار دادن فیلم آنلاین در وبلاگ)
بهم اطلاع بدید چطور پیش رفت
۲۴ دی ۱۳۹۹

Aysan

عالی بود :)
۲۰ دی ۱۳۹۹
Aysan
عالی بود :)
خواهش می کنم
۲۴ دی ۱۳۹۹

Aysan :)

سلام و با تشکر از شما.
من همه ی مراحل رو طی کردم اما ویدیو پخش نمیشه.
مشکل چی هست؟؟
۳ بهمن ۱۳۹۹
Aysan :)
سلام و با تشکر از شما.
من همه ی مراحل رو طی کردم اما ویدیو پخش نمیشه.
مشکل چی هست؟؟
سلام ویدیو رو کجا آپلود کردید ؟ 
فرمت ویدیو شما چی هست ؟ mp4 هست ؟
مراحل رو با دقت دوباره انجام دهید 
۴ بهمن ۱۳۹۹

مونی

من همه کارای که گفتین انجام میدم ولی تو سایت پلی نمیشه فق تصویررو میاره چی کنم؟؟؟
۵ بهمن ۱۳۹۹
مونی
من همه کارای که گفتین انجام میدم ولی تو سایت پلی نمیشه فق تصویررو میاره چی کنم؟؟؟
سلام دقیق نمی تونم نظر بدم لطفا تمام کدی که استفاده کردید برام ارسال کنید
۶ بهمن ۱۳۹۹

𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

مونی بالاایی م

کد عکسه

کد ویدیو

همه چیزارو که گفتین درس انجام دادم ولی نمد چراا

و وقتی میخام لینکارو COPY PAST کنم... اینو مینویسه:this from is not secure. autofill has been turned off

۶ بهمن ۱۳۹۹
𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

مونی بالاایی م

کد عکسه

کد ویدیو

همه چیزارو که گفتین درس انجام دادم ولی نمد چراا

و وقتی میخام لینکارو COPY PAST کنم... اینو مینویسه:this from is not secure. autofill has been turned off

سلام مرورگر خودتون رو عوض کنید این ارور در مرورگر کروم وجود داره 
با موزیلا یا همان فایر فاکس انجامش بدید و نتیجه رو بهم اطلاع دهید
۶ بهمن ۱۳۹۹

𝑹𝒀𝑼𝑵𝑮 𝑱𝑰𝑵

اوه نه ممنون درست شد...

۶ بهمن ۱۳۹۹

آرمین

سلام ببخشید میشه لطفاً آموزش گذاشتن پخش آنلاین آهنگ رو هم بزارید

 

۲۲ بهمن ۱۳۹۹
آرمین

سلام ببخشید میشه لطفاً آموزش گذاشتن پخش آنلاین آهنگ رو هم بزارید

 

قبلا گذاشته شده در سایت  سرچ کنید
۲ اسفند ۱۳۹۹

داریوش باقریان

سلام وقت بخیر واقعاً دست مریزاد دارید دمتون گرم و خیلی ممنون اجرشو از خدا بگیرید

۵ فروردين ۱۴۰۰

محسن

سلام 
در ویدیو وقتی شما روی نشان دادن کد میزنید 
عمل میکنه اما  در سیستم مااین طور نیست 

۲۶ فروردين ۱۴۰۰
محسن

سلام 
در ویدیو وقتی شما روی نشان دادن کد میزنید 
عمل میکنه اما  در سیستم مااین طور نیست 

سلام از طریق تنظیمات مرکز مدیریت در وبلاگ خود ، ویرایش گر خود را عوض کنید 
3 تا ویرایش گر دارد هر 3 را امتحان کنید
۲۶ فروردين ۱۴۰۰

مبین مقسمی

سلام ببخشید چرا الان نداره

 

۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
مبین مقسمی

سلام ببخشید چرا الان نداره

 

سلام چی نداره ؟
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰

Aida Adl

سلام

چطور میشه اندازشو تغییر داد؟

۸ خرداد ۱۴۰۰
Aida Adl

سلام

چطور میشه اندازشو تغییر داد؟

اون عدد 95 رو 
کم و زیاد کن
۸ خرداد ۱۴۰۰

𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

سلام

 

چطور باید عرضش رو تغییر داد؟اون عدد 95 فقط برایه طولش هس..چطور عرضش رو هم میشه کم یا زیاد؟

چون موقع پلی فیلم طولش ثابته ولی عرضش بزرگتر از طولشه..این به خاطر فرمت فیلمه؟یا نه!

۱۱ تیر ۱۴۰۰
𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

سلام

 

چطور باید عرضش رو تغییر داد؟اون عدد 95 فقط برایه طولش هس..چطور عرضش رو هم میشه کم یا زیاد؟

چون موقع پلی فیلم طولش ثابته ولی عرضش بزرگتر از طولشه..این به خاطر فرمت فیلمه؟یا نه!

رو به رو height نوشته شده auto 
اون رو تغییر بدی ارتفاع تغییر می کنه می تونی به جای auto ، عدد بدی 
اگر عدد بدی و درصد نزاری 
اعدادت به پیکس میشه 
روبه روی width هم می تونی عرض رو تعیین کنی به جای 95 ، هر عددی بده 
موفق باشی
۱۱ تیر ۱۴۰۰

𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

مرسی از توضیحتون

 

عام من حواسم نبود تویه کامنتم اشتباه گفتم...

عرض تغییر میکنه..منتهی ارتفاعش تغییر نمیکنه..همین مراحلیکه گفتینو انجام دادم..وقتی درصد میزارم ک تغییری نمیکنه و وقتی عدد میزارم..متاسفانه هم عرضش و هم ارتفاعش تغییر میکنه..و یه کادر سفید کنارش میاد...فک کنم این مشکل از فرمتش باشه...عاخه همه ویدیو ها اینطوری نیس

۱۱ تیر ۱۴۰۰
𝓲𝓶 𝓪 𝓫𝓪𝓭 𝓰𝓲𝓻𝓵

مرسی از توضیحتون

 

عام من حواسم نبود تویه کامنتم اشتباه گفتم...

عرض تغییر میکنه..منتهی ارتفاعش تغییر نمیکنه..همین مراحلیکه گفتینو انجام دادم..وقتی درصد میزارم ک تغییری نمیکنه و وقتی عدد میزارم..متاسفانه هم عرضش و هم ارتفاعش تغییر میکنه..و یه کادر سفید کنارش میاد...فک کنم این مشکل از فرمتش باشه...عاخه همه ویدیو ها اینطوری نیس

خواهش می کنم 
سعی کنید از درصد استفاده کنید 
عرض رو روی حالت auto بزارید و طول رو با عددی که درصد داره امتحان کنید
۱۲ تیر ۱۴۰۰

Eshaq

سلام تشکر از آموزشی که قرار دادید.

فقط یه سوال برام پیش اومد که چرا برای من کار نمیکنه آیا باید حتما بخش امکانات اختیاری رو بخرم ؟

 

۱۷ تیر ۱۴۰۰
Eshaq

سلام تشکر از آموزشی که قرار دادید.

فقط یه سوال برام پیش اومد که چرا برای من کار نمیکنه آیا باید حتما بخش امکانات اختیاری رو بخرم ؟

 

خیر نیازی نیست 
۲۲ تیر ۱۴۰۰